Openbare repetitie jeugdorkest “Gemeente Bergen”

Locatie: ESG Den Asseldonk, Bergen Aanvang: 17:15 uur

UITNODIGING OPENBARE REPETITIE OP 19 MEI 2017, VAN 17.15-17.45 UUR:

Langs deze weg willen wij iedereen uitnodigen voor het bijwonen van een openbare repetitie van het Jeugdorkest van de gemeente Bergen.Jeugdleden/ leerlingen van de harmonie en fanfares uit Well, Siebengewald en Bergen hebben wekelijks repetitie om samen actief bezig te zijn met muziek en zich voor te bereiden op diverse optredens binnen onze gemeente.

Wil je komen kijken, luisteren of ben je gewoon nieuwsgierig hoe het er aan toe gaat binnen het Jeugdorkest? Dan is 19 mei dé kans om binnen te lopen. Misschien wil je ook zelf wel eens een instrument uit proberen…

Ook zijn er leden van de jeugdcomissie aanwezig voor het beantwoorden van eventuele vragen.

De openbare repetitie vindt plaats op vrijdag 19 mei van 17.15- 17.45 uur in de grote zaal van ESG den Asseldonk in Bergen.

Iedereen is van harte welkom; zowel jeugdigen, volwassenen, ouders familieleden of bekenden.

Tot dan!

Mede namens onze muzikanten;