2017 weer goed begonnen

We zijn het jaar 2017 weer goed begonnen na een drukke periode rond de kerst. We hadden weer geslaagde optredens waaronder de kerstmusical in samenwerking met basisschool ” ’t Kendelke”, maar zeker ook het kerstconcert en de Herdertjesmis op 1e kerstdag. De carnaval is inmiddels ook weer achter de rug, we hebben op 19 februari ook de Carnavalsmis weer muzikaal opgeluisterd. Het eerstvolgende optreden voor het fanfare orkest staat gepland voor 22 april tijdens het gemeentelijk muziektoernooi in Well. Gezamenlijk met de drumband is de ochtend erna, 23 april, weer de jaarlijkse communieviering in de St. Josefkerk in Siebengewald.

Na verschillende mutaties in 2016 hebben we vanaf februari 2017 ook weer een voltallig bestuur waar we trots op mogen zijn. Heidi, Carolien en Evelien hebben na unaniem goedkeur van de vereniging plaats genomen in het bestuur. Heidi gaat zich bezig houden met het jeugdbeleid, Carolien wordt bestuurslid en Evelien gaat de rol als penningmeester uitvoeren. We wensen de dames veel succes en plezier met hun nieuwe taak!!!

We zijn ook bezig om nog nieuwe optredens op de agenda te krijgen, hierover komt t.z.t. meer informatie.

Voor liefhebbers van slagwerkmuziek is 19 maart 2017 zeker een must om “MFC De Klaproos” te bezoeken. Hier komt deze dag de Limburgse top van amateur slagwerkers. Voor meer info kijk in de agenda en klik verder naar de site van LBT.