Felicitatie concert 3 oktober

Met veel genoegen kondigen wij aan dat ons geplande felicitatieconcert voor a.s. zondag 3 oktober doorgaat. Hierbij zijn natuurlijk enkele voorwaarden van toepassing die hieronder beschreven staan.

Om toegang te krijgen tot de zaal is een coronatoegangsbewijs noodzakelijk, zonder dit bewijs mogen wij de gasten helaas niet binnen laten. Je krijgt een coronatoegangsbewijs als je volledig bent gevaccineerd, een geldig herstelbewijs hebt of een negatieve testuitslag van maximaal 24 uur oud.

Met de Corona check-app kan iedereen zijn eigen bewijs ophalen en tonen op zijn smartphone bij de ingang. Hierbij is ook een geldige legitimatie verplicht (ID-kaart, paspoort of rijbewijs).

Natuurlijk is een papieren document, waarop wij de QR-code kunnen scannen, ook geldig.

Graag nodigen wij jullie uit voor ons felicitatie concert op

3 oktober van 10:30-12:00 uur bij MFC “De Klaproos”.

Na afloop van het concert is er de mogelijkheid om in de foyer van de Klaproos een drankje te nemen. We kijken er met plezier naar uit om jullie te ontvangen.