Kerstgroet 2021

Zoals voor iedereen was 2021 ook een apart jaar voor ons. Eind mei hebben we onze fysieke repetities weer opgestart. Hierdoor hebben we voor de zomervakantie nog enkele malen samen kunnen spelen. Eind augustus hebben we het weer opgepakt, om te gaan oefenen voor een mooi optreden op 3 oktober. Uit het aantal positieve reacties na ons felicitatieconcert bleek ook dat we, ondanks de noodgedwongen pauze, toch een mooi stukje muziek ten gehore hebben gebracht. Daarmee zal het concept van dit concert voortgang blijven vinden.

Richting het einde van 2021 waren we voornemens om deel te nemen aan de festiviteiten rondom het 10-jarig bestaan van De Klaproos. Dit is echter verschoven naar een ander tijdstip als gevolg van de ons wel bekende maatregelen.

Ons streven is om vanaf medio januari onze activiteiten opnieuw op te kunnen starten, zodat we weer méér van ons mogen laten horen dan de afgelopen jaren.

Verder wensen wij iedereen fijne feestdagen en een voorspoedig en gezond 2022. Met u hopen wij op betere tijden, zodat we weer live van ons kunnen laten horen.

Met vriendelijke groeten,

Bestuur Fanfare/Drumband “Eendracht” Siebengewald